Ensimmainen yo on aina vaikea. En meinannut saada nukuttua. Patteri ei alkanut toimia koko yona ja vilutti vahan. Herasin kahdeksan jalkeen aaniin kun toiset puuhailivat ja lahtivat toihin. Jollakin on todella terava askelten kopina. Tai hauska kavelytyyli, jonka erotan muista.
Kohta pitaisi uskaltaa suihkuun mutta arkailen viela vahan. Yksi suihku/vessa ja nelja ihmista, en haluaisi ruuhkauttaa koko systeemia joten odottelen taka-alalla.
Aamuteelle.
maanantai, 2. heinäkuu 2007
Kommentit